Standard Goods

Idag hämtade jag ut ännu ett paket från H&M. Måste verkligen säga att de har bra grejjer nu för tiden. Jag hittar massa till hela familjen och till hemmet som jag bara "måste" klicka hem.
Den här gången var det bara saker till hemmet. En julgransmatta med strass på. (typiskt mig!), en julkudde och den här korgen? Just nu stoppade jag några filtar i den, men vi får se vad som blir där i...jag ändrar mig ju typ 700 ggr om dagen. =)
Idag visade dom Lanvin för H&M i Aftonbladet. Vad som kommer släppas i kollektionen om 3 veckor, var det någon som spande in det? Jag blev ju grymme sugen på den knallgula festblåsan. Men har jag kropp till det-nej. Har jag något tillfälle att ha på mig en sån klänning-nej.
Så istället har jag klickat hem lite annat som förmodligen kommer nästa vecka. =)
Vad har ni klickat hem från H&M på sistonde?


Kommentarer
Postat av: Lena

Supersnygg korg!

Har sett flera blogga om den dessutom! =)



Härligt med lite beställningar!

Här hemma handlas det nästan bara till barnen och de har fullt just nu så nästa på kö är jag och Magnus men med den stundande julen och min "fina" föräldrapenning så läggs pengar på annat!



Men man drömmer ju om en jättebeställning med allt från underkläder till vardagskläder och fest! En helt ny garderob helt enkelt! Haha!



Kram!

2010-11-04 @ 08:11:20
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0