Slående vackert

Igårkväll hade vi lyxen att vara bortbjudna. Jag möttes av den finaste lägenhet jag någonsin sett. Alla detaljer som jag skulle vilja ha i mitt hem fanns där. Kristallkronan, tegelväggen, de vita skåpen, kaffemaskinen, trägolven...Jag kunde inte sluta se mig omkring och häpna över hur vackert det var.
Maten var fantastisk, kaffet och blåbärspajen likaså. Och vännerna...helt amazing! <3 Jag förundras över att vi omges av så fina vänner.
Prutten fick feber mitt uppi allt, så kvällen blev inte så sen som jag hoppats, men det kommer ju fler tillfällen.
Tack fina ni, vi ses snart igen.


Kommentarer
Postat av: Emma G

Åh, vem är det som har det så vackert hemma?

2010-11-07 @ 20:54:05
URL: http://emmitas.blogg.se/
Postat av: SOFIA

Vilket underbart hem...!!



Vi var hemma i thn... Niklas föräldrar bor inne i Rågårdsvik.. nära grundsund :-)..



Kram!

2010-11-10 @ 21:57:32
URL: http://sofiaoniklas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0