Ib Laursen/Ullared?

Jag köpte inte så mycket grejjer på Ullared. Eller...säg såhär..jag köpte massor med leksaker till barnen, som dom ska få i julklapp. Men utöver det köpte jag bara ett fåtal grejer. Inte det att det inte fanns saker man gärna skulle vilja köpa, men den här gången blev det bara inte så. Den här bakbunken klpte jag. Visst är den slående lik bakbunken i porslin man kan köpa från Ib Laursen?
Den här är i plast och färgen matchar  Margatete-slevarna jag fick i födelsedagpresent.
39:-..kap om något.


Kommentarer
Postat av: SOFIA

Jaa, vilket kap.. jag trodde det var den från Ib L. :-)



2010-11-03 @ 21:32:59
URL: http://sofiaoniklas.blogg.se/
Postat av: Lena

Jättefin!!!

Skulle vilja ha en sån vit i porslin jag å!



Det går bra med maten! Äter ju 6 gånger om dagen så det blir mycket ätande! Haha!

Och jag unnar mig, varje lördag kväll äter jag nåt litet gott! ;)



Tips?

Jaa, du!

Ett jättebra tips är att inte äta pasta och ris (undvik under hela tiden du vill gå ner, iaf på veckorna).



Halva tallriken med grönsaker.



Godis och annat med socker bara på lördagar.



Ät omega 3, det ökar din förbränning!



Och träna, A o O för att lyckas.



Det är nog mina enklaste och bästa tips.

Försök att inte se det du ger upp utan det du vinner! ;)



Vad skönt att din pappa mår bättre! Hualigen för den dagen det händer mina föräldrar nåt....=(



Ha det gott, vännen! Kram!

2010-11-04 @ 08:32:34
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: P

så fint! går bättre med maten och viktminskningen nu sen jag lät bli lCHF, höll ju på att avlida och itne gick jag ner heller:P

2010-11-04 @ 14:12:58
URL: http://ihpm.blogg.se/
Postat av: SOFIA

Tack för tipsen.. nja, Niklas jobb skulle nog ha svårt att lämna bort honom i så många veckor :-) ..

Så han får ta pappaledigt och jag tar tjänstledigt..



Mitt jobb har som minst att göra då, så jag tror de bara blev glada när jag ville vara tjänstledig :-)



Kramar!!

2010-11-04 @ 14:46:51
URL: http://sofioaniklas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0