Favoriter

Jag har alltid älskat smycken och har en uppsjö av olika sorter. Jag har haft hål i öronen sen jag var 6 och känner mig "naken" utan örhängen.
Jag tycker ringar är snyggt/fint men har sällan andra än min förlovningsring. För några år sedan när det var inne med Kumkum köpte jag på mig en del, men nu efter graviditeterna har fingrarna blivit mer som korvar och jag får inte på mig några gamla ringar. =)
Köpte det här halsbandet för något år sedan och det har blivit mitt absoluta favorit. Det är som mitt "Carrie halsband". Jag har på mig det till vardag och fest, och helst varje dag.
När jag fyllde år kom detta fina armband på posten från min lilla dalkulla. Och jag har haft på mig det varje dag sen dess. Jag älskar´t!
Vilka är era favoriter? Vart/vem kommer de ifrån?


Kommentarer
Postat av: SOFIA

jag är verkligen en periodare när det gäller smycken.. just nu... samma örhängen varje dag och inga andra smycken mer än kanske ett halsband om jag ska ut och festa :-) ... Hoppas att det ändras snart.. för det är verkligen kul med smycken..



Kram

2010-11-04 @ 21:42:43
URL: http://sofiaoniklas.blogg.se/
Postat av: Andrea

Min favvo efter dig o Mia som ar mina finaste juveler... Ar min forlovningsring tillig sjalv pa min hogra hand fran en flee market in LA... Alskar dig x

2010-11-04 @ 22:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0