More about me



Hej hej, lär känna mig bättre.

Tycker inte om: Ormar!!!!!!!!! Småkryp, snåla människor, whiskey,blodpudding, ärtsoppa och när det är stopp i mitt kreativitetshjul.

Tycker om: Barnen, sambon, inredning, familj, vänner, en god bok, tidningar, rödvin, ge bort presenter och ställa upp för andra.

Dålig egenskap: HAr svårt att acceptera när det inte går som jag vill. 

Bra egenskap: Ställer upp i vått och torrt.

Klär mig helst i: Förr var jag verkligen jeans och linne typen, men nu kan jag inte leva utan klänningar, vilket väder det än må vara.

Är helt ointresserad av: Fotboll, bilar och smink faktiskt. Jag har mina få grejjer, sen får de vara.

Skulle vilja lära mig: Laga mat, dansa..typ salsa.

Om mina barn får ett husdjur: Jag själv är uppväxt med hund, men direkt när min syster tjatat till sig denna hund sa jag upp mig från allt arbete som kom med den. För några år sen hade vi två katter, det va jättemysigt, men u va jag tyckte synd om dom som fick dra omkring i vår lägenhet i stan. Dom blev bortadopterade till landet och har det jättebra där. Katter är mysiga, men ingen djur. Så barnen kan få ha högst några akvariefiskar. Tråkig mamma va?

Skrattar åt: Mina vänner.. och åt mig själv. Kass humor, men jag älskar att skratta.

Favoritfärg: Vit. (ja, endel säger att de inte är en färg, men jag håller inte med!) Annars är rosa fint.

Egentligen skulle våra barn heta: Noah bara blev Noah direkt när han "tittat" ut. Vi hade pratat om Melker, men han såg defenitivt inte ut som en Melker.
Eddie var lite svårare..först hade vi Elliot, men på nåt sätt passade det inte han heller. Tyckte han passade i att börja på E. Sen läste jag i en pärm på BB med namnförslag och fastnade så för Eddie. OM det blir mer barn någon gång..tycker vi om Axel och Lily.

Drömmer om: Att vi får vara friska och leva så länge det går. Tycker att sjukdomar och döden varit allt för påtagligt de senaste åren och får man bara en önskan så är det den. Men annars..ett litet torp på kusten kanske, en resa med familjen och att vi båda har jobb vi trivs med.

Nu ska jag passa på att sitta ute i solen och läsa en tidning medans Eddie sover och de andra är och handlar. Ska städa toaletten här nere först- supersnabbt!

Tjolahopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0