Poppis låda

Den här lådan från Svenska Sockerfabriks Aktiebolaget, står i vardagsrummet och är fylld med foton. Jag gillar den för den sväljer så mycket och passar liksom in i vår inredning. Skulle vilja ha en till som kan få stå i Noahs rum, han har bara korgar med leksaker i som går sönder så lätt. Har kollat runt lite på loppisar och i kuriosabutiker och där tar de verkligen överpriser. Visst att de har blivit populära de senaste åren, men en del tar verkligen hutlösa priser.
Ska på loppis nästa vecka, får se om jag springer på någon för en billig peng.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Neeeeeeeeeej, inte till Noah!!



När jag var liten hade jag en sådan till mina Barbies o när jag rotade efter en barbisko fick jag stans längsta sticka under nageln AJAJAJAJ!!!



Fast snyggt äre ju=) Skitsnyggt o håller med, jäkla ÖVERPRISER!!



PUSS<3

2010-05-20 @ 19:33:33
URL: http://emeliepernille.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ta dig tid inlägget går inte att svara på....



När jag tar mig tid så blir det väldigt olika, typ bio, fika, donken, när jag fikar har jag aldrig både Ivar o Hugo med mig, för jösses vad de kan få "igång" varandra...

Förra veckan var vi ju som du vet ute o åkte tåg=)



Badhuset går jag inte på det är fan äckligt, kan gå om det är något särskilt, typ ett äventyrsbad, men jag går inte på rutin här i mora(inte för att jag tror att moringar är äckligare än andra...).



PUSS igen!!

2010-05-20 @ 19:38:21
URL: http://emeliepernille.blogg.se/
Postat av: Therese

Låter som om du och STORkillen haft det jättemysigt idag, måste vara underbart både för dig och honom att få rå om varandra bara ni :) Önskar er en bra dag i morgon :)

2010-05-20 @ 22:07:51
Postat av: Lena

Vad mysigt du och Noah haft det idag!!!

Jag måste verkligen också bli bättre på att hitta på saker ensam med Tulan!!!



Fina, fina sockerlåda! Vill också ha en men har inte hittat någon. Kram kram!

2010-05-20 @ 22:16:12
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej, hej!! Lever du??

Vet du, det är 40 mil till Trollis härifrån;-)



PUSS

2010-05-21 @ 17:01:42
URL: http://emeliepernille.blogg.se/
Postat av: Nina, mamma & gravid med tvillingar

Tack :)

Jo det känns spännande hehe, mycket jobbigare graviditet men jag är glad att jag fått chansen att va gravid med tvillingar :)

Hur mår du då?

Jättesnyggt på bilden :)

2010-05-21 @ 17:48:07
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0