Nykommet

Igår var jag på Erikshjälpen ihop med fin fina Malin. OM jag fyndade! Som jag letat efter en sånhär jordglob. Man ser att den vart välsnurrad eftersom den är lite sliten, men de är i mina ögon bara vackert.

Sen blev det en gammal sockerkaksform och en kristallkaraff för inga pengar alls. Jag kommer åka dit fler gånger. Det enda minuset var att det var för jävla mycket folk, så man orkade inte riktigt leta efter "godingar."

Idag sprang jag in snabbt på Gräddelin eftersom det var 20% på allt i affären. Har spanat in jättefina krukor lääänge men trots 20% är de fortfarande hiskeligt dyra, så jag blev utan. Men jag kom ändå inte hem tomhänt. En liten bild på en ros i handgjort papper och ytterligare en vit skål från Ib Laursen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0