Nu e det fredagsmyyyyyyys

Just nu sitter jag här med en mättande mage, en ny sorts cider att sippa på och barn som (ha jag hade tänkt skriva sover, men just nu precis började Eddie att gråta.)
Ljusen är tända, disken är avklarad och jag insuper fredagen med all sin glans. En film väntar om vi har lust, annars är det bra som det är- bara jag och sambon. Jag känner mig trött men väldigt glad i alla fall. Jag är glad att det är just jag som bor här ihop med min sambo och mina barn och att vi har det som vi har det. Jag skule inte vilja byta bort det för allt i världen.
Trevlig helg på er alla!
Massa kramar till er.


Kommentarer
Postat av: Lena

Men goooood så fin t-shirten med bullar på är!!! Måste nog köpa en sån tror jag...=)



Vilken härlig känsla att känna att du är på rätt ställe och med rätt personer! Då har man gjort bra val i livet! <3



Hur går det med allt inför bröllopet?

Får du till det som du önskar?



På nyår är det 10 år sedan jag och Magnus började hänga ihop...det var då vi kysstes första gången så dagen i år kommer vara lite speciell...ska klura ut nån överraskning till maken då tänkte jag!

Och jag är lika kär fortfarande! Han är mitt livs kärlek och jag älskar honom så otroligt mycket!!!



Hur länge har ni varit tillsammans?



Kram!

2010-05-21 @ 22:45:49
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Tova

Mysigt det ser ut :) hoppas ni fick en skön fredag!

2010-05-22 @ 12:40:49
URL: http://trasslet.se
Postat av: Emelie

Supermys!!!

Vetdu, vi har bara ätit typ korv o mackisar hela helgen, Jonas har lagat mat, jag har inte orkat åka och handla, hahaha, sen sa jag till Jonas att vi äter ju god mat hela veckorna när jag är ledig;-)



Fast barnen blir bara glada, särskilt Hugo är sjåpig med mat=)



PUSS<3<3<3

2010-05-23 @ 11:11:21
URL: http://emeliepernille.blogg.se/
Postat av: Emelie

Just ja.

Kollade upp en sak. Trodde det var aplångt till Trollhättan, men det är 40 mil, hem till min pappa är det 38 o det tar inte så lång tid. Så du vet. =)=D=D

2010-05-23 @ 11:13:00
URL: http://emeliepernille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0