Veckoslut

Vid helgens slut så passar det bra att avrunda med nybakt bröd, en kopp the och alldeles rykande, heta bullar.
Eller bullarna blir väl ett måste eftersom det vankas kalas här i veckan, ett flertal kalas vill säga. Lilla Eddie fyller 1 år på fredag. =)
Och sen tycker jag det är lite av vardagslx att ta upp nybakat bröd från frysen till frukost. Jag kör bara thekakor eller scones som bröd, har faktiskt aldrig testat något annat. Men nu ska det bli ändring på en hel del här.. mera nyttigt bröd i frysen och mindre bullar och kakor i skåpet. Känner att jag fastnat lite i sockerträsket. Jag gör lätt det när jag är trött, mår dåligt..
Så jag har också bokat in mitt första träningspass på 2 år nu på tisdag. Jo ni hörde rätt, JAG SKA TRÄNA! Inte för jag ska gå ner 30 kilo, utan för jag ska få mer energi, få egentid och bara känna mig fin igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0