Måndag all over again

Helgen är över. Ny vecka. Måndag. Och jag är alldeles trött. Herregud, den där klassfesten jag gick på var det verkligen sting i. Det var så roligt att träffa gamlingarna igen. Men oh maj gaad, alldeles för mycket att dricka och alldeles för lite att äta. Hur tror ni det slutade?
Jo i en bil hem vid 00.00.

Den här veckan kommer nog blir rolig. Imorgon ska jag äntligen förnya mig i håret, sen är det ju påsk och vi ska ha folk hemma (ingen skräll va?), men sen ska vi också bort faktiskt, pappa fyller år, och om en vecka är det min lillfis till unge som går in på sitt tredje år. Jorå..så det blir endel att ta tag i.

Har köpt mig ett par jättefina skor, hoppas nu att det ska sluta regna så jag kan gå ut och förgylla världen i mina blommiga skor. De här skorna är verkligen typiskt mig.
This is me.
Hoppas ni haft en bra helg, vad har ni gjort?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0