Lovely Lena

Jag blev så förvånad när jag öppnade brevlådan i torsdags. Där låg ett paket till mig. Paket är visserligen inte ovanligt, men jag visste inte att jag hade ett i antågande.
Och hör och häpna men det var från ljuvaste, finaste Lena. En trogen bloggföljerska och kommentator! *hmm fy skäms på er andra!*
Det var ett fint kort, med ännu finare text, en bok med ordspråk (jag som älskar ordspråk) och en vaxkaka från Yankee Candle med doften Clean Cotton.
Tusen tack underbara Lena, du gör mig alldeles glad och ger mig ny energi när jag behöver den som mest.
Detta kändes också som ett litet bevis på att någon uppskattar min blogg och allt jag tillför den och det värmde nog mest. Tack igen! Besök hennes sida http://lena82.blogg.se och häng med i hennes vardag.


Gå dit hjärtat leder dig.. ja om man alltid kunde handla efter hjärtat skulle livet kanske se annorlunda ut?

Kommentarer
Postat av: Lena

Det var sååå liiiite sååå! =)

Roligt att du blev glad av brevet!!! =)



Tråkigt att ni har feber igen! Tuva-Li har också feber, men det är bättre med kruppen. =/

Jag känner mig lite dålig i halsen men annars mår vi andra bra...hoppas det håller sig så!



Krya på er! Kram!

2010-03-09 @ 08:40:53
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Therese

Visst är det underbart med goda vänner och bloggläsare;) Njut och uppmärksamma de små tingen i vardagen det är dem som sätter guldkant på livet

2010-03-09 @ 18:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0