Eddie 1 år.

Du är allt jag nånsin önskat, du är allt jag nånsin drömt. Du är den som får mig minnas alla drömmar jag har glömt.
Du är den som får mig skratta, du är den som får mig le. Utan dig kan jag inte leva, hela livet vill jag ge.

Jag älskar dej så mycket mitt underbara barn. Du och Noah är mina skatter och drömmar i livet. Utan er skulle jag inte kunna andas.

Grattis på födelsedagen!


De sista två bilderna är tagna från nu på morgonen, då vi firade med sång, paket och pärondryck i sängen. Eddie har blivit sjuk han med, 39 graders feber. Så födelsedagsbarnet är inte på topp utan somnade direkt efter frukosten.
Andra födelsedagen i år som vi firar med sjuka barn. Och till råga på allt så snöar det fan idag. DET SNÖAR!!
Men det ska bli en toppendag i alla fall.
Ha en underbar fredag och njut av den kommande helgen.
Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Å vilken fin dikt du skrivit. Hoppas att ni får en toppen fin födselsedag trots att det snöar och feber. Ha en bra helg!

2010-03-12 @ 11:00:24
Postat av: j

Na vilken söt! grattis :)

2010-03-12 @ 11:21:15
URL: http://denrosadammtussen.blogg.se/
Postat av: Stina

Grattis grattis världens goaste pojk=)=) Puss på er hela familjen!!

2010-03-12 @ 16:37:12
Postat av: Maria

Jättegrattis till Eddie idag från Adam!

2010-03-12 @ 19:58:34
Postat av: Lena

Grattis på Eddie på 1-årsdagen!!! Hoppas han har mått bättre under dagen och att febern sjönk lite!



Underbara ord du skrivit om känslan till dina barn!!!



Kram kram!!!

2010-03-12 @ 20:48:24
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Emma G

Grattis lillskrutten på födelsedagen!

Kram Från Felipe

2010-03-12 @ 21:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0