Midsommar kom detta året med

Tillbaka en sväng i bloggvärlden. Veckan som nu är till ända har varit intensiv, därav dålig uppdatering. MEN vi har ju trots allt gjort roliga saker, så då spelar det ingen roll.
Hade en lugn och härlig midsommar tillsammans med goda vänner. Vi åt, vi drack (inte alls mycket) och vi pratade om allt mellan himmel och jord. Och vi jagade framför allt barn.
Hoppas ni hade en fin midsommar.


Hej..och välkommen till min midsommar..

..som firades i en röd liten stuga, med den här utsikten att vakna till.

Vi började med att pumpa upp en "glide" till kidsen..

..men det var ju de vuxna som tyckte det var roligt!

Sen var de go tårta..

..som Harry norpade första biten på.

Det är han till höger då. =)

Pusskalas!

Mina fina flickor.♥

Sötfia va med oxå. Hennes första midsommar och allt.

Här är tuttfiorna. =)

Sen var det midsommarmaten som stod på tapeten..

...med diverse tillbehör.

Sen var vi tvugna att slappa lite innan killaran och barnen drog iväg på traktoråkning ner till midsommarfirandet. Som jag inte tog ett enda kort på. Hehe..

..eller jo, det här e den enda. Mamma med sin stora kärlek.

..och här e de andra två som delar mitt hjärta.

Midsommarkvällen rullade på och när barnen slocknade grillade vi makalöst god mat och satt ute ända tills knotten gjorde oss tokiga. Dagen efter bjöds det på solsken och bara mys.

Eddie peddie gör sig till..

Harry lilla hjärtat..du e så go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0