Pensionärer som bara roffar åt sig

I onsdags (läs förra veckan)hittade jag ett nytt loppisställe. Där stod mitt så länge- letande- efter-linneskåp. Och precis när jag skulle tjinga det, så börjar en gubbe bära bort det till sin bil. Jag blev snuvad på de där underbara precis framför ögonen på mig. *aaarrgh*
Dagen efter stod jag utanför myrorna precis innan de öppnade för att tjinga de där bordet som jag tidigare bloggat om. När de öppnar springer det in en kärring och kastar sig över bordet och skriker; "De här ska JAAAAG ha".
Men va fan..de skulle ju jag ha!
Jag gick långt och länge och grämde mig över de där bordet. Nu ska jag bara hitta ett och de e pronto.

Här är en supersöt sockerskål som jag fyndadde på den nya loppisen för en tia. Passar den inte hur bra som helst med min tallrik från Åhléns?


I bakgrunden ser ni mina snoppar. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0