Mitt nya sovrum

Ok, här kommer lite bilder från vårt finfina sovrum. Dum som jag är tog jag inga "före" bilder, men tänk er en lila tapet med en halv fondvägg i något lila/brunt mönster över sängen. Uäk!
Det fattas ju som sagt en del saker, gardinstång, gardiner, gavel på sängen, och massa fina saker. Ett linneskåp m.m. Och lite fint på väggarna. Har saker att sätta upp, men inge fina ramar. Jag e på jakt!

But still...isn´t it lovely?


Jo här tapetserar vi i förrgår kväll..till sent, sent..

Här är min älskade stol som jag köpte på loppis förra veckan. Stolsitsen har jag tagit bort för att klä om.
Så..vad tycks?


Kommentarer
Postat av: Emma G

Gud så fint det blir!! Avis! Stolen är jätte fin! Kram

2010-06-17 @ 22:16:02
Postat av: Lena

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!



SUPERFINT!

Tråkigt att du blev snuvad på linneskåpet du hittat! Men antagligen kommer du hitta ett ännu finare och billigare snart! ;)



Vad kreativa nu är och fixar så fint!!

Har du sett IKEAs nya ramar,söndrum och virserum. Vita i gammeldags stil....superfiiiiina!!!



Kram på dig!

2010-06-17 @ 22:22:45
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Aga

Wow, snyggt :) Ni har jobbat hårt.

2010-06-18 @ 11:18:17
Postat av: Sofia H

Det är så grannt så hälften hade vart nog!

2010-06-18 @ 12:08:25
Postat av: Petra Bloggar

Åh, det blev kanonfint sweetie!!!

2010-06-18 @ 16:51:33
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Emelie

Lovely, det där är ni värda!!!!!!!!!!!!!<3

2010-06-20 @ 20:39:03
URL: http://emeliepernille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0