Helgernas helg

Helgen försvann så snabbt och jag har njutit av varenda sekund i lyxens lyx och med bästa vänner. Jag önskar vi kunde ses varenda dag!
I torsdags tog jag bussen till Götebörg och träffade finaste M. Vi handlade, hyrde en film, åt kalasgod mat och pratde och pratade.
På fredagen åkte vi till M arbetsplats, Sankt Jörgen Park Hotell och körde en delux förmiddag. Spa av högsta kvalitet vill jag lova. Så avslappnad har jag inte varit på år och dag. Det blev fotbad, ansiktsscrub, ansiktsmask, ångbastu, kristallbastu, simma i pool, Vata-thé i relaxsofforna, isbad och massa annat. Jag kände mig som en prinsessa. Pink var också inbokad på spa:t när vi var där. =)
På kvällen kom den efterlängtade konserten. 35.000 pers på ett soligt Ullevi och så PINK.
Vilken jävla entré hon gjorde då. En stor lyftkran satte igång och en stor låda med 4 megastora ballonger kom utsvävande över publiken och hängandes högt upp i luften. Det var cirkusmusik i bakgrunden och alla bara väntade. Vr det hon som var inuti lådan?? Introt till Get the party started drog igång och från scenen kom en clown med en stor kanon. Så sköt den upp på lådan, Pink gör entré med att fira sig nedför en lina medans ett hundratal ballonger flyger över publiken och börjar sjunga. Ahhh..jag skrek som ett odjur!!!
Hela konserten var fantastisk, men publiken..HALLÅ...va fan var det med dom? 35.000 pers och det var bara jag och M som körde järnet.
PINK var outstanding och "sorbade" över publiken i en stor plastboll. (över våra huvuden) Det sista numret kom hon ut i lila glitterstass och flög över publiken i någon konstig anordning på kroppen. Ååå jag hoppade, skrek och sjöng med värre än värst. Tack PINK för en lysande show och ett spektakulärt framträdande.

Lördagen kom resten av min familj ner och vi fikade, åt glass, var på en lekplats, grillade, drog några partier schuuuan och drack drinki drinks för fulla muggar.
Söndagen avslutades i Göteborg med ett fint dop för mitt kusinbarn.

Tack alla inblandade för en fantastisk helg. M och M, i love you!

(Tyvärr inga bilder från Pink konserten..man får typ ta med den linsta kameran som tillverkats, så jag kände att de inte va någon idé. Buhu..)

M fyllde år på fredagen och Simba gillade lådan presenten kom i.

Sankt Jörgens

Laddar inför Pink.. Ser ni..jag har guld på mig. Jag som bara och alltid är silver.

Kidsen anlände dagen efter. Fika e ju ett måste.

I drinken, i glassen, till frukost..

Simba blev desvärre jagad i ett helt dygn. =)

Jag älskar att M och M engagerar sig och är så fina mot barnen. Både barnen och jag älskar´t.

Prutten förälskade sig i M. Bra med exyrapappa!

Fina.

Schuuuuuan.

Hur stolt som helst när Simba la sig bredvid självmant.


Kommentarer
Postat av: mia

Kom tillbaka snart mina hjärtan!

2010-07-26 @ 21:54:20
Postat av: Andrea

O tack for att du lade upp kitten :)

sa fina kort pa alla mina alskade alsklingar, snart kommer vi hem, slutet av augusti... Jippi!!!

Karlek xxx

2010-07-27 @ 00:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0