Hör och häpna, jag köpte bara en krok!

Har precis lagt barnen och ska ha en lugn stund med ett underbart brev jag fått från en vän, och sen en ny tidning. Har ingen fredags-känsla idag fr vi var iväg igår utan kids och hade det underbart. Åkte ut till Sundsandvik med Mia och hennes M, och träffade Lisa som är hemma från Oslo med sin australienska kille. Det blev till att knega sig fram på den knackiga engelskan, men det gick över förväntan. Vi spelade kubb, grillade och drack en hel del vin. Idag har vi suttit ute i solen och göttat oss tills det var dax att åka hem. Och på vägen svängde vi förbi 2 fröknar som ändå låg i närheten. Det var till att förvåna när jag bara köpte hem en krok att hänga kläder på.

Nya shoppingrutiner kanske? Hehehe, vem kan jag lura?

Förra veckan köpte jag den här pallen på loppis. You like? Funderar faktiskt på att ha den i den här färgen, va tycker ni? På pallen ligger kroken jag köpte by the way..


Kommentarer
Postat av: Emma G

Jag var på 2 fröknar förra helgen...och köpte ingenting!! tyckte det var lite utplockat.



Ses snart eller? Har ju semester nu...



Kram

2010-07-11 @ 21:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0