Grattis Sofia

För det är ingen vanlig dag, för det är min-fina-Sofias födelsedag, HURRA; HURRA; HURRA!!!!
Vi gick till Sofia med familj för en liten trevlig get-togheter på hennes födelsedag. Vi gav henne fina muggar och en skål från Greengate. Dessutom hade jag bakat en tårta. Hon fixade kycklingen och jag gjorde primöörsallad med an Riata till. Ett glas rötjut på det och måndagen blev fulländad.
Grattis än en gång hjärtat. Massa kärlek.


Födelsedagsbarnet her self.

Rödbetor, lök, oliver, fårost, potatis, ruccola, vitlök,salladslök, morot, avocado. Grillad kyckling.
Riata, turkisk yoghurt, mynta, lime, honung och salt och svartpeppar.

Hennes gullapa (som visserligen va rätt sur här) smet med på ett litet hörn.

Elsa och min lille prutt känner på varann.

Ett år sedan de först träffades, men redan riktiga vänner.

Jag gjorde min berömda jordgubb/lemontårta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0