Det heter Ursand, inte Unda.

Härmodagen skulle vi träffa våra vänner för att bada. Unda tyckte jag att det sas. Så vi tog motorvägen och körde till Unda, som ligger vid havet i Uddevalla. Så ringde jag till S och frågade vart dom hade parkerat.

- Aaa, men ska vi köra in på campingen, säger jag.

- Campingen? Alltså..men vart är ni, frågar S.

- Ja, men vi är juh här där det står Unda bad och camping. Där vid den skylten.

- Är ni på Unda??? Ahahaha..men jag sa ju Ursand.

(Ursand ligger typ åt andra hållet och inte vid havet!)

Det var bara lägga på, ta motorvägen hem igen och försöka se glad ut. Om det var svårt, jo de vill jag lova.
Men tillslut kom vi fram, och de första som händer är att en blinning biter mig så inni helvete på benet och de kliar som satan nu. Kul jul liksom.


Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

Hihi! Sötnöt!

2010-07-13 @ 14:34:15
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Lena

Oh, vännen min!!!

Vad ledsen jag blir för dig...vet hur viktigt vissa vägar är!!

Och jag vet hur trött man kan vara på sitt jobb, jag MÅSTE också byta innan jag blir en bitterfitta!!! Har lite kompisar som har kontakter på IKEA så jag ska försöka få in en fot där för jag gillar verkligen den arbetsplatsen!!! (Hade praktik där under ett halvår i gymnasiet.)



Vänta några dagar så ska du se att du mår bättre. Ta nya tag, och det är klart du fixar 5 kg!!! SJÄLVKLART!

När du gått ner lite kommer du må bättre och få ny energi. Sen söker du till hösten igen, om det går?



Du är en fin människa som lätt kan det du vill, det är jag helt övertygad om!!! Du är stark!!!



Men du. Det är ok att må dåligt över att inte kunna följa den väg man ville! Helt ok.



Kram på dig vännen!!!

2010-07-16 @ 23:14:41
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0