Torsdag på stan

Idag har jag varit och fikat med finaste Stina. Eller..vi sågs över en frukost ute. Glömde kameran hemma så jag kan inte visa den blonda skönheten. =) Det var så roligt att träffas och prata så munnen värkte. Efteråt tog vi en sväng på stan och jag kan väl då aldrig hålla mig från att handla någonting?!


Två ljuvliga handdukar från Greengate. Har tittat på de länge och nu ätnligen slog jag till.

Ett litet fat till samlingen.

Ny ljusstake, väger hur mycket som helst.. Och ett litet kors.
Köpte en jättefin kruka också men den får ni se en annan gång.

Kommentarer
Postat av: Stina

Jaså shoppingen fortsatte efter jag hade gått! Super fina grejer verkligen! Blir mer och mer sugen på att komma hem till dig nu och se hur du har det så fina grejer som du shoppar!! Får helt enkelt styra upp de typ NNUUU! Är för nyfiken för att vänta ett halvår;) Puss på dig gumman, var väldigt kul att träffas idag!!!!

2010-01-22 @ 00:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0