Tacoskväll

Igår blev vi spontanbjudna hem till familjen T/E, jättetrevligt. JAg gick dit lite innan Joel slutade jobbet för att "leka av" barnen lite. Ghhaaa..va ungar i 3-års åldern inte lyssnar på någon, allra minst sina föräldrar.
Vi fick i alla fall till en jättetrevlig kväll med supergod tacos, en halkande marängtårta och en massa, massa vin och öl.
Vi sprang hem inatt vid 00.30 tiden för det va så jävla kallt och mycket snö.
Tack snälla ni för en jättetrevlig kväll, det måste vi snart göra om.


Vi hade med oss tulpaner, de hör till att ha med sig något när man går bort tycker jag.

Vi är så oskyldiga vi..

Och jag gör aldrig heller något jag inte får.


Massakerad marängtårta.

Eddie somnade i nya puffen.

Nova i knät och Noah i J och A säng. När de somnat så..

tände A en brasa, serverade mer vin och tog fram de bästa bilderna som fick en att toklängta till sommaren.

Kommentarer
Postat av: Petra

Åhh vad supermys, vänner är det bästa som finns!



PUSS

2010-01-09 @ 15:43:30
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0