ibland är det bara så

Altså..känner att det är lika bra att vara ärlig. Jag har tråkbloggat rätt länge nu, och vissa har säkert tröttnat och jag vet att många undrar. Vad har hänt med mig?
Jo, jag har bara gått och blitt lite depp och dessutom tappat både motivationen och inspirationen för allt, inte bara för bloggandet.
Jag är ingen vanlig höst, vinter, vår eller sommardeppare utan är rätt glad och fylld med energi året om, men nu strax innan jul så bara jag deppa ihop.
Och när jag deppar så äter jag väldigt mycket socker. Och ja jag vet att socker och deppighet inte hör ihop. Nu har jag fått nog både av sockret och utav deppigheten. Jag måste ur mitt lilla skal till varje pris. Jag behöver sol, vänner, trevliga kvällar och en satans mycket pepping om att bara orka.
Så håll ut, snart kommer jag med solskensinlägg igen.
Massa puss

Kommentarer
Postat av: Tina

Förstår precis va du menar! Jag har befunnit mig i deppen sen innan nyår. Börjar gå åt rätt håll nu. Tänk på din grymt fina familj och kämpa på. Tänkte om du va ledig någon dag i veckan så jag kunde kikat förbi och sagt hej? Vill ju se hur ni har det!



Kraam

2010-02-26 @ 21:48:00
URL: http://stinsenprinsen.blogg.se/
Postat av: Therese

Vi hoppas att våren snart kommer med sol och värme, det brukar ha en mycket bra effekt efter en tung vinterdepp. Försök att njuta av de små guldkornen som finns runt dig, och försök att inte grubbla för mycket, vet att det är svårt. Ser framemot att följa bloggen :)

2010-02-27 @ 13:36:18
Postat av: Lena

Vad tråkigt för dig att du mår så här!!! Hoppas våren snart är här och kan ge dig en massa energi och ny inspiration!!!



Styrkekramar!!!

2010-02-27 @ 19:09:34
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: helena

Hejsan gumman!

Tycker inte om när du skriver att du är så deppig, vill ju bara åka till dig och krama om dig!

Du vet att du är jätte viktigt för många av oss, även om vi inte säger det så ofta!

Håll ut tills värmen kommer så får vi ta lite mer spontanbesök hos varandra och fika ute på våra altaner! har föresten kollat lite på det där med Astrid Lindgrens Värld!Fanns nåt ställe precis utanför som man kunde bo i i några stugor med typ 5 min avstånd till entrèn!

Men just nu kommer jag ju såklart inte ihåg vad sidan hette!

Men annars kanske man kan gå in till Resia och fråga om de har några bra och billiga förslag!

Massa med varma och mysiga kjamar fjån våran lilla familj!!!

2010-02-28 @ 18:36:09
Postat av: Emma

Svackor är inget att leka med men det är jättebra att du tänker framåt och positivt! Jag tror att det hjälper många gånger, iaf för mig, innan deppigheten går för långt! Så tänk positivt och framåt och på alla vår -coh sommaraktiviteter!

Styrkekram

2010-03-01 @ 17:59:35
URL: http://lulockballon.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0