Lucia

Idag har vi varit på ett supermysigt (men svinkallt) Luciatåg som dagis erbjöd. Jag har då väldigt söta tomtar.
Nu myser vi hela familjen med julmusik, pizzaslizes och pyntning av granen. Jag är lika lyrisk som barnen. När granen kommer in, då är det verkligen jul.
Vad gör ni ikväll? Är ni på lussetåg? Har ni tagit in någon gran ännu? 
Nä, nu fortsätter julmyset med familjen.
 Glad Lucia på er allihopa!

(Hahaha...direkt efter jag skrev det här höll ungarna på att riva granen och gick loss som bara den. eddie stängde av julmusiken och julstämningen kändes sådär....för att vara ärlig alltså. Dessutom blev ju detta inlägg publicerat idag, så de blev inte alls som jag trodde.)


Söta söta fräken fröken var också med.MichelinEddie

Elsa och Fredrik. ♥


Kommentarer
Postat av: sofia h

Myyys! Längtar sååå mycket till på tisdag! Då blir det ännu mera mys! ..och vin ;)

2010-12-15 @ 09:56:24
Postat av: anna

fina bilder :D

2010-12-17 @ 20:45:18
URL: http://blacknalyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0