Knäpp kavajen och gå vidare.

Ni har fått missa endel. Jag har hållt låda på sistonde vill jag lova. Jag har kört 110% hela December och nu de få dagarna man vart ledig så har det verkligen kännts av. Imorgon är det jobb igen, och bortsett från helgen som kommer ska allt rulla på som vanligt. UAsch, januari ger mig lite ångest. Fråga mig inte varför men det gör det.

Någon som har bra tips mot januariångesten? =)

För två veckor sedan var jag ute med mina bästa vänner, som jag känt lika länge som jag levat. Och då...då går det alltid vilt till. Jag shottade, fick en rosa drink spilld över mig (som rann ner mellan brösten) på min vita klänning, frossade i kebab och ramlade in i ringklockan när jag snubblade från taxin. Och jag skulle jobba dagen efter. =)

Det bästa med hela kvällen var Mias försök till att ljuga. Efter jag fått drinken utsilld över mig frågar jag.

"Ärligt...hur illa är det?"

Mia som hade tagit en taxi raka vägen hem om något liknande hänt henne, svarar;

"Man alltså..de syns knappt." (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Ahahaha..en rosa rink på en vit klänning. Fan Mia va kass du e på att ljuga.
Ja vad skulle man göra? Åka hem? No way. Det vara bara till att knäppa kavajen och gå vidare. Shit happens!


Kommentarer
Postat av: Emma G

Ah vad trevligt ni ser ut att ha haft det!



Och Ah vad sugen jag blev pa KEBAB!!! Man far inte visa sadant for mig som ar pa andra sidan jorden och inte kan fa tag pa en! Cravings!



Puss

2010-12-27 @ 22:32:54
URL: http://emmitas.blogg.se/
Postat av: Lena

Haha! Vilken fest!! Hihi!



Vilken kalldusch med drinken mellan boobsen! Iiii!!!



Kram kram!

2010-12-28 @ 10:12:22
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0