Önskelista

Jag älskar födelsedagar, julaftnar osv. Då får man chans att göra fina paket och vackra kort. Jag kommer alltid tycka om att fylla år trots att jag blir äldre och jag tycker defenitivt att man ska fira sin födelsedag. Man kan ju se det som en hyllning till livet om man vill bortse från det där med att bli äldre.

Om ca en månad är det moi som fyller år och här kommer en önskelista till min älskade sambo. (sådär så du kan få lite tid på dig älskling.)

- Att få panel uppsatt i hallen
- Ett nytt (vitt) plankgolv i vardagsrummet
- Att du fixar de där hålet du gjorde i köket. =)

Nä men oj...blev det inga saker jag önskade mig. =) JO MEN SJÄLVKLART...här kommer en längre lista;

- Ett rosa strykbrädesöverdrag från JuliasvitaDrömmar
- En gammal våg
- Tvättmedelsburkar från Etthusivitt /har även sett på SG.
- 2 galgar med hjärtan från House Doctor. Finns också hos Etthusivitt
- Yankee Candle (den mellersta el. stora glasburken med Clean Cotton)
- Wraparmband från Humanity (de vita el. rosa) finns hos KyssJohanna
- En klassisk LV väska, ingen liten utan en där man får plats med lite grejjer (jaaaaaaaa önska får man)

Annars går det också bra med ett nystädat hem och en bukett blommor.


Kommentarer
Postat av: Lena

Åhå,en födelsedag!!! MYS!!!

Fin önskelista, hoppas du får allt! ;)



Mina barn sover inte så bra numera, sedan två veckor ungefär. Vaknar om vartannat...

Båda "vaknar" och gråter men jag vet inte riktigt varför. Theodor håller nog på att få tänder och ikväll gav vi honom ipren, hoppas på en bättre natt i och med det.

Tuva-Li vaknar, gråter, skriker, sparkar och slåss ibland, ska dricka vatten osv. Eller så behöver hon bara kissa. Men detta är inte varje natt..



Tuva-Li sover inte på dagarna och har inte gjort det på ett år tror jag. Dock kan hon somna till en stund i bilen ibland.



Har du nåt bra tips?



Tyckte det var ganska skönt att inte ha Magnus hemma idag, det flyter på bättre med rutiner när jag är själv för då har jag bara mig själv att förlita mig på att allt funkar osv! Haha!

Men det var rätt tomt här...=)



Läste om att du ska tillbaka till jobbet.Lider med dig att du känner så...inte så roligt. Är verkligen jätteviktigt att trivas på jobbet!



kram!

2010-08-09 @ 22:05:41
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: M

En gammal våg finns på EA kanalbod på österlånggatan, massa fina saker där ja tror du skulle gilla om du inte redan varit där :) Kram på dej goa du!!

2010-08-11 @ 22:35:39
Postat av: liljefeldt

hey.. humanityarmband får du inte ha..inget bra företag!!!

2010-08-16 @ 00:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0