i.d

Jag har blivit med i.d.
Ja det är sant, och nu kommer jag aldrig klara mig utan något annat i hela mitt liv. Jag har provat i.d några gånger hos Mia, men velat ha ett med lite mera färg. Så finaste, goaste Mia hade köpt ett kit till mig och hade med sig det i fredags när hon kom hit. Tack gumman, det är perfekt!!!
Jag tycker defenitivt ni ska testa det här underbara pudret, det känns alldeles lent och fantastiskt på huden, man kan inte få några fläckar eller fula linjer. Det är bara så jävla bra! Släng er gamla skit och satsa på nå´t bra.


Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

Älskade vän! Måste bara säga TACK för dina fina sms, ovärdeligt!! Känns så skönt att veta att du finns där...tyvärr låser jag mig själv i sånna här situationer och "vill inte vara till besvär" så hade jag träffat dig så hade jag bara varit glad och spelat apa. Jag jobbar på det, lovar!



Hoppas att vi kan ses snart igen!



Många kramar

2010-08-15 @ 13:20:07
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0