Hjälp behövs

Jag tycker våra badlakan luktar skit. Typ fuktigt, eller mögligt. Och jag är så noga med att tvätta dem i 60 grader, utan sköljmedel och att hänga upp dem så de torkar ordentligt. Men ändå...vill de lukta skit. Så nu ska jag slänga i stort sett allihopa och köpa nya, med kvalitet. Någon som kan rekommendera badlakan/handdukar som är snygga och med bra kvalitet??


Den här är från H&M och är rätt snygg, men kvalitet??? Ska kanske satsa på Lexington eller GANT som smeker huden. (fan vilken bortförklaring för att få köpa schysta badlakan..)


Kommentarer
Postat av: Lena

Haha! Lexington-handdukar vore fint! Dock inte för min ekonomi! Haha!



Vi kör med handdukar från Hemtex, deras märke Living. Fiiiina färger har de också, om man vill ha det! =)



Xtravaganza funkar än så länge för mig. Hade tänkt mig Viktväktarna men de hade lagt ner är i stan. Gillar dock Xtras koncept,att ändra sina vanor och träna på att hålla sin jämvikt. Vi får se hur det går! =)



Tuva-Li mår mycket bättre. Idag var första dagen som feberfri, hallelluja!!!

Hon är skittrött på att bara vara inomhus och längtar ut och leka så imorgon ska hon få gå ut om hon är feberfri! =)

Dock har Theodor fått feber nu. =(

Hoppas det inte är så långvarigt bara...



Hur mår ni?

Hur går inskolningen av Eddie?



kram kram!

2010-08-22 @ 20:59:23
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

hahaha, ja det var en bortförklaring som heter duga! Jag är nöjd med både living från Hemtex och de från gant... vi har från H&M också kom jag på. Våra luktar bara godis :-)



Tack för pratstunden, du är för goe! :D



PUSS

2010-08-22 @ 21:22:03
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Tina

Annars har jag hört tipset att tvätta handdukarna med en trasa dränkt i ättika (en gång) Det ska tydligen ta bort dålig lukt :) Eller så köper du nya ;) Kram

2010-08-22 @ 21:23:25
URL: http://stinsenprinsen.blogg.se/
Postat av: Tina

Jag e också nyfiken så bebis får gärna komma på direkten!! Dock tror jag starkt på att det är en pojke ;)

2010-08-22 @ 21:34:24
URL: http://stinsenprinsen.blogg.se/
Postat av: Matilda Barnboksillustratör

vet inte om det var du som kommenterade mitt inlägg, adressen i kommentaren var felaktig och jag chansade på en bokstav och kom hit. så, är det inte du kan du glömma denna! :-)



ville bara säga tack så jättemycket för alla fina ord! (om det nu var du vill säga! hehe!)

2010-08-22 @ 22:44:38
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Lena

Jo oftats går det ju fort att komma in i allt igen.Men inte så roligt när man inte trivs...



Ska du söka högskola till hösten igen?



Får skaffa en 3:a så får du möjlighet att vara hemma lite till! ;)

Kanske en dålig anledning bara...



Har inte jobbat nåt mer sedan "sommarjobbet". Får se om det blir lite sjukdom snart så kanske jag får chansen! =)

Skönt med de extra pengar jag har möjlighet att dra in...

2010-08-23 @ 08:49:58
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0