påskhelg

Påsken är över, för mig i alla fall. I början på veckan flyger påskriset ut. Tack och hej, vi ses nästa år.
Vad har hänt i helgen då..Jo vi hade vänner här i fredags och det var påskmat och snaps. Jättegod efterätt, fan H att du inte orkar så mycket! =)
Kidsen bara vägrade att somna så det blev inte så sent. Jo just det ja..Jag friade ju till mannen i huset och fick ett ja. Så nästa år är det bröllopsklockorna som ringer. Tada!

Igår fyllde pappa år så jag och kidsen drog till kusten jättetidigt och firade honom. På kvällen var vi bjudna hem till Nettan och Andreas. Vi började med mousserande vin och det var som en hiss som gick ända upp, jag och J blev alldeles yra i bollen. Sen var det repris från fredagen, mat och dryck och ungar som inte ville sova. Men det var jättetrevligt!

Nu sitter man här alldeles yr i mössan efter en helg med alldeles för lite sömn.  Och imorgon blir det kalas för Noah som fyller 3 på tisdag. Känner mig bra stressad och får planera allt i sista minuten, men det e väl så det ska vara. Att mamma i familjen ska vara en stressknarkande allt i allo utan sömn.



Hoppas ni har haft en bra påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0