Mamma i huset behöver sova

Idag skiter jag verkligen i allt!
Jag är så vansinnigt trött efter gårdagens jobb som bara sög musten ur mig. Inte en enda extra personal och det är påsk för helvete. Jag slet så jag blev alldeles yr och nacken/ryggen är ingen rolig historia. Fick sitta på en stol i 6 timmar som inte hade ryggstöd, skitbra!!
Så inatt kom Noah och la sig bredvid oss och röjde runt järnet, vid 04.00 gick han in till Eddie och tände lampan och det blev ett jävla hallå hos fam McDonald/Ljunggren. Så ja..jag är trött.

Imorgon blir det folk här och sen går helgen fort av andra aktiviteter och så blir de kalas mån, tis. Så egentligen borde jag springa omkring med skurhinken, städa, tvätta, planera..Men jag bara orkar inte. Så jag skiter i allt och vilar i soffan.

Imorgon ska jag göra en polkagrisefterätt, lite cheesecakeinspirerat, i våra nya formar som bara är så söta, eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0