Ett steg mot sommaren

Idag har varit en såndär helt lovely dag tillsammans med Sofylajnen. Vi tog en sväng till stan och har äntligen anmält oss till ett program på högskolan. Ihhhh..lite pirrigt, hoppas man kommer in!
Spanade in Vintage kollektionen hos KappAhl, åååå så mycket fint. Om jag hade haft en liten dotter hade jag roffat åt mig vartenda litet plagg! Tycker det är så dåligt att det inte fanns ett enda plagg för pojkar. Vadå, det finns väl massa fina skjortor, linnen och byxor i Vintage-stil till pojkar? Usch va dåligt!

Jag köpte på mig massa bestick i färgglada färger för vårens oc sommarens uteaktiviteter. Sen ittade jag ett par fina trädgårdshandskar, har man inte gröna fingrar får man väl ha fina fingrar!
Sen blev det lite somriga servetter och så en somrig kylbag. Sån´t jag säger vartenda år att jag ska köpa mig, då vi jämt lånat en kylväska när man ska dra iväg i panik. Men va fan, varför har jag inte bara orkat köpa en själv?


Ja, ja taskig bild..sluta klaga. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0