Tjuvtitt

Vi har ett projekt på gång i hallen på övervåningen. Men vi får aldrig tummen ur med soffan som ska hämtas. Så jag tröttnade och försökte piffa lite med saker vi redan har. Men det e så jäkla tråkigt när man vet precis hur man vill ha det, så dröjer det hela tiden...
Jag funderar lite på tapeten..Joel tycker allt e så bra och fint här hemma. Mmm..ok jag kan förstå honom om man inte är intresserad så om jag är utav en stil och utav inredning, så på det maniska sättet så som jag. =)
Vet inte om jag vill tapetsera om eller om det räcker med några burkar vit färg. Det är det enda på övervåningen som jag är fundersam om. Sen finns allt så fint planerat i huvudet.


Korgen börjar bli full. Antingen får man skaffa sig en till eller något annat att lägga
de underbara tidningarna i. Slänga? No way!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0