Sprudlande färger

Hittade en jättefin tröja på POP som Noah får ha imorgon på fotograferingen. Egentligen borde jag klippa luggen på honom, men det är bara en viss person som får hålla i saxen om Noah ska bli klippt, och det är inte jag.
Sen gick vi till Joels jobb och han lurade på mig en vinterjacka till Noah. Jag tyckte egentligen att den verkade för tunn, men han vet ju vad han pratar om. En jacka som tål allt, väta, kyla och busiga barn i lera. Matchade med en mössa med underbar varm fleece inuti. En riktig färgsprakande kille vi fått. Då blir det lätt att hålla reda på honom. =)


Randig tröja POP 195:-
Everest jacka från Stadium 799:-
Randig mössa från samma ställe 99:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0