Nytt projekt

Ja jag känner mig lite krasslig idag, men så har man ju aldrig tid att vila heller. =) Noah har fortfarande feber idag, men är betydligt bättre. Det märks eftersom hans vilde i sig har krypit fram igen. Så imorgon måste vi se till att göra något. Och jag vet vad.. Loppis! Joel jobbar ju helg så jag kan springa hur mycket jag vill, om Noah e på humör vill säga. Jag hoppas på att hitta många projekt imorgon. Detta är ett av de kommande.
En spegel. Den ska målas vit såklart. Men jag gissar på att vi pratar om 4,5 lager färg. Så de blir till att stryka på ett första ikväll när Joel kommer hem från jobbet. Vad ska ni göra denna fredagskvällen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0