Mamma i huset e sjuk-hur ska det gå?

Har blivit tokförkyld över natten. Ska strax försöka dricka en kopp värmande te. Eddie sover i vagnen, men han vaknar väl snart och är hungrig. Gick med Noah till dagis förut. Jag vet...han borde kanske vara hemma eftersom jag e sjuk, och han kanske också smittats, men det inte brutit ut än. Men jag känner mig så immig framför ögonen och kallsvettas att jag måste försöka vila. Fel av mig?
Fast det är ju svårt att vila, trots att man bara har en liten prutt hemma som inte ens kan gå. *host host*

Det enda jag ska göra idag som jag skjutit på länge är att få i ordning på lite papper och lite siffror för den ekonomiska biten här i huset. Om man ändå kunde vända på siffrorna lite. Ja ja that´s life!
En riktigt värmande höstkram fylld med min sista energi går till er.
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0