De bästa av presenter

Ååå såklart blev det inte en såndär lugn morgon som jag tänkt. Noah var uppe tidigt och han är på världens sämsta humör och slåss och skriker idag. MEN jag ska hålla modet uppe och inte låta mig dras ner i hans dåliga humör. (även om det är lätt hänt)
Nu ska jag sticka iväg och fixa lite saker tills ikväll, sen ska vi ta med oss fikakorg och gå till lekplatsen och sen är det dax för avdumpning av barn. =)
Här är de fina sakerna jag fick igår;


Mjölkkanna från glasriket i Småland.

Ljusstakar i glas och silver.

Glasbricka

Tvättbalja i zink (som jag valt själv), påslakan i blåblommigt satin.
Dessutom låg det tvättmedel, sköljmedel, tabort spray, tulpanlökar och pengar
i baljan.

Superfina lyktor (eller vad säger man?) för maschaller, från Mio.

Kruka med persilja och krondill.

Och så ett flertal kuvert med pengar i. Det är väl tänkt att jag ska köpa någonting
som jag verkligen vill ha för pengarna, typ kläder, skor etc. Men om jag känner
mig rätt så blir det nog inredningssaker. Det är ju det som gör mig allra gladast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0