Dagen började

Har inte gjort många knop idag. Plockat undan, dammsugit och moppat golvet. Låg i soffan tills mina pruttar kom hem, då förflyttade jag mig till golvet, och vi somnade alla tre.
Hade en helt underbar dag igår.
Den började med att jag hämtade Mia, så åkte vi och inhandlade var sin ny outfit inför kvällen. Sen satt vi utomhus i det helt underbara vädret och åt lunch och drack skumpa. Vi pratade, skvallrade och skrattade. Jag fick ett fint armband av henne som jag kommer ha på mig varje dag. Tack Mia. Du är helt fantastisk. Jag saknar dig redan.

Sen gjorde vi oss i ordning, gick ut och satte upp tipspromenadlappar och så anlände vännerna och partyt drog igång..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0