Underbara fredag

Igår var en toppendag. Jag skrattade så jag hade ont i magen. Vi käkade en underbar lunch på barsidan, såklart med ett glas rött till- Sen blev det shopping i fulla drag. Vi bar så mycket påsar, vin, chips och godis, att vi hade svårt att få plats på spårvagnen.
Sen lagade Mia en helt underbar middag till oss med kycklingfilé och mögelost. Panacotta med hallon till efterätt. Rödvin. Idol. Skratt.Skratt.
Åååå vad jag har roligt!
Va gjorde ni igår?
Puss

(Nu ska vi in till stan igen och shoppa vidare..me like!)


Kommentarer
Postat av: Emma G

Jag satt ensam hemma medans min sambo umgicks med din...

2009-10-31 @ 14:30:05
Postat av: Emelie

Ååhåhhhh, låter som en toppendag, hur hade du det igår????? Vi gör ingenting här hemma pga. mig och jag håller på att bli galen, är uttråkad, fast jag kan inte ens klättra på väggarna hahaha...=)



Jo just det, sprutan, den däckade mig en halv dag med feber och frossa + att det värkte i armen, men jag ångrar mig inte!!!



PUSS

2009-11-01 @ 10:36:08
URL: http://emeliepernille.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

Vad fin du är Johanna!



KRAM

2009-11-01 @ 17:15:26
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0