Tips från coachen

I´m back!! Jag kanske inte känner mig helt hundra, jag mår illa emellanåt så jag bara vill kräkas och magen gungar lite fortfarande, men jag e på banan i alla fall. Fin helg att börja jobba på. Jag jobbade inte alls. Jag gick knappt utanför dörren..eller...jag var inte utanför dörren på hela helgen.
Har tänkt jättemycket på döden i helgen. Jag blir tokig som inte blir av med känslorna och tankarna. Någon som vet hur jag ska göra. Jag tror minst två gånger om dagen att jag ska dö. Det är så jobbigt och börjara hindra mig från saker och ting. Jag har aldrig kännt såhär förut, men nu kan det inte gå en dag utan att jag tänker på det.
Tips ngn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0