Tajkon i mitt huvud

Vaknade med huvudvärk och kändes som om jag inte sovit alls. Jisses vad trött jag är! Fredagen är kommen, men jag har ingen fredagskänsla. Men det är bara för att Joel jobbar helg och sen ska han på personalfest på lördag. Hoppas helgen är över fort, och Joels lediga helg kommer så jag kan slappna av lite.
Nä, usch och fy på mig vad negativ jag är idag. Det ska nog ordna upp sig när jag druckit lite kaffe. Jag skulle ju dra ner på koffeinet och tro mig, i have. Men en kopp om dagen behövs allt, speciellt sådanahär dagar.

Mamma och syster yster kommer hit om en stund, då får jag lite andrum och möjligheten att handla lite mat. Jag ska ha lite födelsedagskalas för en kompis här hemma imorgon, vars sambo istället väljer att gå på personalfest. Usch på dig H! =)
Vad har ni för helgplaner? Ut i det härliga höstvädret... Mina höstfärger har äntligen kommit fram, så jag ska passa på att fota endel.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0