Pluggpaus

Mitt huvud är fullt av proteiner, artärer, magsår, tumörer, vener, matens väg och gud vet allt som pågår inne i den där klumpen som vi alltid verkar onöjda med, kallad för kropp. Det är bara hälften av allt man ska lära sig som satt sig och jag börjar få lite småpanik. Fixar jag en uppsjö av sidor och fakta och sen en repetition på allt till torsdagmorgon?
Jag tar i alla fall e´tt break nu för att äta upp ostbågarna från igår och se på Ensam mamma söker. Sen MÅSTE jag gå ner mig i boken och alla de tusentals papperna.
Nä nu ska jag sluta var tråkig och kanske blogga om något lite roligare.

Kommentarer
Postat av: Helena

Du kommer absolut klara av ditt prov, det vet jag, det kommer gå galant så det är inget du behöver oroa dig för!puss

2009-10-04 @ 20:15:16
Postat av: Emma

Blir lite nyfiken på vad du pluggar för ngt?

/Emma

2009-10-05 @ 05:29:24
URL: http://lulockballon.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0