Yankees

Dessa ljus.. åå de doftar underbart. Vart man än lägger dessa (de små, utan glas), så doftar de ljuvligt där de legat. När jag var i Göteborg så fanns det massvis med juldofter på Baldershage, och jag ångrar så att jag inte köpte ett flertal. Det fanns ett med pepparkakslukt oc ett med julgransdoft..vilken luktupplevelse!!!
 Jag trodde jag kunde köpa de här hemma, där jag köper de andra, men tjiii fick jag. Dum som jag var kunde jag ju frågat damen i affären om hon inte kunde beställa hem ett tjog med ljus till mig...fast å andra sidan har jag nu en ursäkt att åka dit snart igen.
Vilka ljus får dofta sig i erat hem nu vid jul?


Kommentarer
Postat av: Lena

Jag är också ett yankee candle-fan! Älskar dom och doften de avger!!!



Har dock inte sniffat på juldofterna men nu när du bloggar om dom ska jag ta mig till butiken här i stan som säljer dom!!



Annars köper jag klockargårdens handgjorda doftljus...finns i olia varianter och luktar också himmelskt!!!

Har även fått i present sådana doftljus från nåt hemparty där dom säljs som också luktar götta!



Kram!

2009-11-18 @ 15:50:59
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: liljefeldt

du vet att det finns en "clean cotton" spray va?? Luftar underbart!!

2009-11-19 @ 22:24:35
Postat av: karlsson

De ljusen som du har på bilden finns på Överby, i inredningsaffären bredvid Din sko och Siba.

2009-11-23 @ 21:27:32
Postat av: Karlsson

Tack för en väldigt trevlig blogg, alltid rolig och underhållande att "titta in på"

2009-11-23 @ 21:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0