Tillbakablick

Ååååå helgen är redan över och jag har haft så roligt att jag har ont i käkarna efter allt skratt. En riktig toppenhelg som kommer ligga mig varmt om hjärtat länge.
I fredagskväll då så åkte Mia och jag haem till hennes vän E och hennes sambo. Galna, roliga kufar från Borlänge!
Vi tittade på Idol och gav ris och ros. Jag tyckte det var bra att Erika åkte ut. Vi skvalade rödvin och ostkrokar. (heheh jag gillar det uttrycket efter Svenska Hollywoodfruar)
Efter Idol skulle vi börja spela ett spel, men det kom bara fram på bordet, utan att plockas upp och spelas. Vi fastnade med rövarna i soffläget och bara pratade, skrattade och skrattade. Jag fick höra galna historier om sjukdomar och tix-anfall från Borlängeborna, och Mia återberättade saker som vi upplevt tillsammans och som jag faktiskt glömt bort. Oj, oj, oj.. det handlade bla om när jag ramlade i knappliften, så de fick stänga av liftsystemet och en kille fick komma och lyfta upp mig från den invirade högen jag fallit ihop i, med skidor, jacka och lift. Ja, ja..jag bjuder på det!

Vi valde att ta en  taxi hem vid 00.30 tiden, lite runda under fötterna. Mia ville ta spårvagnen, men efter att en vidrig kille sagt saker och följt efter oss en bit på vägen hem till E, så vägrade jag! Kvällen var till ända och jag suktade efter att få lägga mig på kudden.

Dag två blev det mera shopping på stan och sedan tåget hem på em. Tack Mia och hennes störtsköna sambo M, för gästfriheten och alla era underbara kommentarer och historier. Älskar er och saknar er redan.


Mia och hennes lilla arab. =)

Bill och Bull ute och åker...


Kommentarer
Postat av: andrea

mina sma pussar, va fina ni e. saknar er, alskar er. puss puss

2009-11-01 @ 21:41:22
URL: http://lifeofandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0