Prutten har flyttat

Prutten har flyttat in i sitt rum. Inatt blir det fjärde natten som han sover där. Och när jag äntligen kände att Nu...nu så kan jag nog sova bättre på nätterna och inte behöva gå upp tvåtusen gånger för att korka han med nappen, då kommer Noah tassandes...alla nätterna har sovit i vår säng och vridit sig och vänt sig. Inatt ska han bara sova i sin säng, vare han vill eller inte.
Prutten däremot har sovit som en liten ängel, inte vart vaken en enda gång på natten. Han är desto värre att somna nu, när allt är annorlunda och det finns annat att titta på.
 
Han har blivit så stor! Tänk att det är 8 månader sen jag låg där och kved.. Tiden går allt för fort ibland.
Såklart har min lille prutt blitt sjuk nu, när min stora blivit frisk. Han är bomtät i näsan, rosslig i bröstet, varm, lite halvfebrig, kass i magen och idag har han tom spytt. (jag vet..typ ALLA symtom för grisinfluensan...) Men humöret är då på topp, det har det alltid varit, i alla lägen. Är han inte bättre tills på onsdagmorgon, då blir det väl till doktorn.. *suck*

Mamma kolla in mig, jag sover jag lovar..tänka sig att unegn redan vid 8 mån ålder kan fejksova..

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

lille gos sicken söt!

2009-11-17 @ 18:33:43
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0