Hooked-up in Sthlm

Så sitter man här hemma i soffan och har hundra bollar i luften igen. Det var underbart att krama sina gosiga barn igen, men resten..tvätten, åka och handla...stressen som man känner på ett annorlunda sätt, den går verkligen FETbort. Jag säger ju att jag stressar varje dag, och klagar endel, men nu känns det verkligen när man fått bromsa totalt i bara 3 dagar. Omprioritering-försök 200!

I måndagskväll blev vi hembjudna till S och hennes sambo M, och deras charmiga husdjur. Vilken lägenhet- *suck* Där fanns massa prylar man ville ha, och lägenheten i sig med djupa fönster, högt i tak, knarrande golv, skafferi, charmiga dörrar med gammaldags nycklar..ja ni hör ju själva. Jag tog mig friheten att gå loss med kameran lite och väljer mina favoitbilder. (Hoppas det går bra S!)
Vi fick en underbart god middag med vin, sen efterätt som bestod av choklad/bärpaj och massa goda drinkar till det. Sen valde vi att ta en sväng ut, för bara EN drink. Oh my good...very drunk en måndagkväll-that´s me!
(Ursäkta B-man för telefonsamtalet med min underliga hälsningsfras..hehe..)


Kommentarer
Postat av: S

verkligen charmig bild från oss i taxin ;)

2009-11-12 @ 00:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0