This is me.

Harkel
Jag får ju självklart presentera mig. Vi kör lite info i all snabbhet, så hoppas jag att ni får lära känna mig under tiden ni läser min blogg.

Namn: Maria Johanna
Ålder: Snart 25
Utseende: Blond, medellång, blåögd
Familj: Min sambo Joel och mina underbara, käraste ongar Noah och Eddie.
Jobb: åååå jag vill inte tänka på´t ens, mammaledig för tillfället.
Har: Precis köpt en bostadsrätt
Önskar: Att jag vinner lite pengar och att jag var färdigutbildad och klar.
Vill: En himla massa.
Drömmer: Om inredning och en alldeles egen butik.
Därför börjar jag blogga: Ja dels för att jag har så himla mycket som rör sig i huvudet på mig och min sambo är så trött att jag tjatar och tjatar. Och sen för att jag har två underbara vänner som inte bor i samma stad som mig, och som nu med bara några klickanden kan se vad jag har för mig om dagarna. Och till sist; för att tjata och gnata, dela med mig och ta del av all underbar inredning och alla ideér jag och andra har.

Kram


Det här är jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vacker!

2009-07-23 @ 20:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0