Sparsmakad jul

Många har sagt att det borde vara så roligt med jul hos oss i år, eftersom det är första julen i vårat lilla hus. Men jag håller faktiskt inte med. Ingenting är i sin ordning, det fattas möbler att pynta på, jag har för många fönster och för få stjärnor/stakar och våra julgrejer har jag tröttnat på. Så nästa jul när vardagsrummet är i ordning, köket har fått sitt och jag är mer förberedd och inte lika stressad, sorterat bland våra grejjer och införskaffat lite nytt...då ska det bli himlans roligt att ha jul här hemma.
Hur e ni med pyntandet? Samma saker år efter år? Spara? Slänga?

Egentligen skulle jag bara kunna ha krukor/vasar med hyacinter med röda band runt, stjärnor i fönstren och en julgran. Då hade jag vart nöjd.
Noah har fått äran att dekorera hos oss i år eftersom jag ändå inte riktigt kan bry mig. Då vart det tomtestad och flugsvampar på rad... Jag kan verkligen njuta när jag ser det. (NOT)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0