Trädgårdskul

Våran "bubbe" som Noah säger, roar alla barn på den här gatan. Gjannen- ni vet, ska alltid visa den när det kommer folk och hälsar på hos dom. Visst, den är väl lite halvkul, kanske inget jag skulle köpa själv, fått utav mammsen såklart.

Har påtat litegranna ute. Det är svårt med trädgård alltså. Jag tror inte jag bryr mig så mycket mer i år, utan låter året gå, så jag kan se hur trädgården förändrar sig och hur den lever. Sen nästa sommar ska jag fasen mig plantera, sätta staket och odla så det står härliga till.

Vad som är alldeles underbart i vår lilla trädgård är att den har två fruktträd. Ett med gröna äpplen och ett med plommon. Så till hösten kan det bli äpplepaj och plommonchautny för hela pengen. Inte tillsammans då kanske men.. hihihi...

Några trädgårdstips?

Kram!




Prutten var med som sällskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0