Eddies rum, del 1

Tillslut fick vi upp skåpet till Eddies rum. Men det var inte lätt! Joel sa åt mig flera gånger att jag inte borde bära möbler. *hmm*
Längre än så kom vi inte idag.
Vi tog bilen och åkte hem till mamma istället. Där åt vi pizza och bara "var". Jag fick sprungit ner en snabbis på Åhléns också (skräll), och köpte med mig en röd prickig pärm som matchar boxarna jag köpte sist och en jättefin outfit till Eddie. Ni får se bilder på det imorgon.
Nu ska vi ha barnen i säng och sen se på Changeling med varsitt glas rött i handen.
Imorgon får jag äntligen träffa min underbara och efterlängtade vän M. Å vad jag ska kramas!
Ha en bra kväll.
Kram!






Alltså det är ju massa kvar att göra och alla detaljer som kommer spela roll.

  • Härliga färgglada ramar.
  • Nya knoppar på det vita skåpet.
  • En "underbar&älskad" dekal, precis som storebror har.
  • Vimpel som går över rummet.
  • Montera ihop din gunghäst och få dit en matta.
  • Fönsterfix
  • Fina korgar till dina leksaker
  • Den fina lampan ska upp i taket.

Egentligen skulle jag vilja ha nytt golv, men det vågar jag inte säga till Joel, då flippar han på mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint det blev

2009-08-16 @ 22:22:04
Postat av: Petra Bloggar

Blev ju jättefint gumman!

2009-08-17 @ 19:06:14
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0