Birthday coming up

Min födelsedag närmar sig och jag älskar att önska mig saker. Så nu är det återigen dax att få önska. =) Å jag vet inte vart jag ska börja, listan kan göras lång, jävligt lång. Men förutom fred på jorden, att aldrig någon blir sjuk eller dör och det där man önskar men inte kan få, så kommer jag önska mig följande saker;

  • Zinkbalja för tvätt.
  • Blommigt durkslag från Indiska.
  • Stor gammal väggklocka
  • Bricka i fattigmanssilver
  • Brödburk i vitt porslin från Bruka.
  • Vit kanna
  • Gammalt dokument att rama in.
  • Lapptäcke

Ja listan kan som sagt göras hur lång som helst och man kan ju inte få allt. Men önska kan man alltid!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va kan man inte få alla??? Vem har bestämt det? ;)

Önska du riktigt hårt och länge så ska du

se att det går.



Nej, jag har inte haft cancer, jag fick härnblödning som jag skev. Och jag tycker att jag mår ganska bra vissa dagar ;) Man vänjer sig även med skit när man måste :)



Usch här regnar det idag och jag ska försöka bestiga mitt tvättberg! Vad ska du hitta på?

Kram

2009-08-26 @ 08:07:49
Postat av: Malin

Slarvigt av mig att glömma att fylla i namn i kommentaren över va!? ;)

2009-08-26 @ 08:08:42
URL: http://myissues.blogg.se/
Postat av: Emma G

Du måste åka till 2 fröknar innan du kan göra din önskelista komplett!! Kram

2009-08-26 @ 21:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0