1/1-2012

God morgon alla raringar!

Frukosten är avklarad och jag har krupit tillbaka i sängen. Jag är sjuk, men har varken tid eller pengar till att vara det. Barnen har vart hemma i två veckor och jag känner mig fortfarande osäker på om dom kan gå till dagis imorgon. Dom hostar stup i kvarten, så dom nästan spyr. Och så fort dom anstränger sig hostar dom.
Men, för övrigt pigga. Hostan lär inte gå över i första taget. Hur hade ni gjort?

Det nya året börjar med nya tag. 2010 sållade jag bort vänner som tog min energi, 2011 började jag ge mig själv mer tid och gjorde saker JAG gillade. Jag åkte till Paris med fina vänner, började köpa kläder till mig och inte till barnen, gick en salsakurs och bakade så mjölet inte ens hann in i skåpet när jag köpte det.
År 2012 verkar vara ett år för att ta hand om min relation. Den har blivit åsidosatt i snart fem år. Dax att se vad som gömmer sig under våra föräldraroller. Vi ska snart åka en helg ensamma till fina vänner, sen ha en helkväll med bästa vänner och för att senare i år åka utomlands en hel vecka utan barn.
Men för att jag ska kunna må bra i en relation, måste jag trivas med mig själv. Och det var också många år sen jag gjorde det. Så det får bli en kombination av båda i år.
God fortsättning mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Kattis

God morgon!

Dina framtidsvisioner låter fina tycker jag. Hoppas nyårsfirandet var trevligt trots sjukdom och tandvärk....:-(

Kram på dig!

2012-01-01 @ 10:21:54
URL: http://bitsandpiecesofabird.blogg.se/
Postat av: Lena

God morgon!



Vilken göttig frukost du hade dukat fram, fint!



Bra att vårda relationen lite extra, att tänka på det. Så himla lätt att man glömmer den mitt i livet med barn, jobb osv.



Kram kram!

2012-01-01 @ 15:36:27
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Petra

Gu vad lustigt, jag skrev precis också om att ha rensat bort bland just energitjuvar! haha!



Puss på dig sötnöt, detta är ditt år :D



Kärlek!

2012-01-01 @ 20:49:32
Postat av: Petra

Gu vad lustigt, jag skrev precis också om att ha rensat bort bland just energitjuvar! haha!



Puss på dig sötnöt, detta är ditt år :D



Kärlek!

2012-01-01 @ 20:50:04
Postat av: Cinnia

Eftersom att jag flyttade ifrån mitt ex för en dryg månad sedan så bor jag hos min mamma.

INTE. ATT. REKOMMENDERA. I. LÄNGDEN.

Jag blir gaaaaalen.

Puss

2012-01-02 @ 21:23:22
URL: http://cinnia.blogg.se/
Postat av: Cinnia

Det värsta är att jag borde inte bli sur egentligen!

Hon tvättar min tvätt, plockar fram min kaffekopp, ringer och frågar vad jag vill ha för mat när jag kommer hem, om jag kommer hem, och i så fall hur dax..?

Hon fixar och ordnar och gör mig alldeles GALEN!

LÅT MIG VARA! Jag fyller 30 år i vår och är inte ens yngsta barnet!

Men sådana är mammor, fina och välmenande men bäst när man är under 10 ;).

Puss o kraam

2012-01-02 @ 22:26:03
URL: http://cinnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0